søndag 8. februar 2009

Dag 13: Krabi, Thailand

Endelig på hotell med internett igjen. Har komt til Krabi (Ao Nang), etter en laang reisedag. Burde skjønt det va litt ruskete opplegg når vi bare betalte 80 krone for reisen, men det e greit nok. Skifta buss tre ganga, tok ei synkeklar ferge i 90 minutt og måtte i totalt to tima på forskjellige "busstopp".

Til slutt kom vi plutselig frem til hotellet, som i grunn ligge heilt for se sjøl, minst fem minutt fra *alt* anna. Det va heldigvis ganske nytt, så romma og alt e kjempefint selv om det bare kosta 200 krone :)

Siden vi bare hadde satt i buss og båt heile dagen og ikke brukt nokke penga, bestemte vi oss for å kose oss litt i kveld. Starta me TACO på en mexicansk restaurant, før vi tok den beste massasjen hittil på turen til bare 70 krone! Når vi kom ut høljeregna d faktisk, men det va over like fort som det begynte. Ellers shoppa vi endelig litt og kikka en del i butikka, før taxisjåføren fra tidligere plutselig så oss og tvang oss tilbake til hotellet :)

I morra skal vi kanskje på dykkertur ut på ei eller anna øy i nærheten, men tror egentlig vi bare venta til vi skal til Phi Phi og spare oss pengane for båtturen i morra.

En ting forresten, siden vi ikke hadde internett i går.. Det skjedde en liten ting som kanskje e verdt å nevne. Vi va på kabaret/ladyman-show på Koh Samui ene kvelden, og mot slutten av showet pekte spotlighten plutselig på en i publikumet og det ene førte til det andre, sånn at Nikolas plutselig va på scena. Der blei han tatt bak scena og etter fem minutt me sminking, parykk og dameklær, kom han tilbake on stage. Skal ikke si så mye mer, men heller la filmen tale for se (ikke i dag, men kanskje seinere ;))